czwartek, 10 sierpnia 2017

Kolorowo, kwieciście, kartkowo...

Witajcie Kochani! Wczoraj podzieliłam się miętową ramką, a dziś rzutem na taśmę - kolejny projekt warsztatowy mam do pokazania.

Uwielbiam tworzyć kartki, a kartek takich jak te dzisiejsze udało mi się zrobić sporo. Zwyczajnie są kwintesencją tego, co w kartkach lubię najbardziej i co najczęściej w moich kartkach można znaleźć: kwieciste kompozycje, zestawienia maksymalnie 2 lub trzech kolorów, trochę technik mixed mediowych czy raczej pewnego rodzaju dostosowania tychże technik do moich potrzeb i fascynacji. Białe lub pastelowe media, mnóstwo szorstkiej, przestrzennej tekstury i piętrowych kompozycji. Zakamarków pełnych różności. Tym razem wykorzystałam różne produkty Agaterii do stworzenia wzorów z masek i warstw z tekturek oraz elementów wyciętych z papieru. Mam wiele frajdy układając te aranżacje i chętnie się tą frajdą dzielę. 

Jeśli więc masz ochotę stworzyć podobne kartki (a może takie same?) wraz ze mną, zapraszam na warsztaty do Pracowni Agaterii, do Warszawy, 16 września. :) TUTAJ znajdziesz informację na temat tych zajęć, a szczegóły - po przesłaniu zgłoszenia na email. 








Pozdrawiam Was serdecznie i kolorowo jak dzisiejsze kartki! 


LinkWithin

.