niedziela, 4 czerwca 2017

Ślubne Obietnice

Witajcie Kochani! Podobno sezon ślubny w pełni (słyszę to od moich kraftujących koleżanek przynajmniej 10 razy w roku!), zatem pomyślałam, że może czas na ślubną pracę i przy okazji nowy projekt warsztatowy... 

Słoików było już kilka, ale jako, że zaczynamy zaraz sezon zapraw w słoiki, nie mogę być gorsza - mamy kolejny słoik ze scrapową zawartością. :) A konkretnie z tagbookiem - a wszystko to na ślubną okazję, a może rocznicową, narzeczeńską... miłosną po prostu. ;) 

Nowa praca powstała z pięknej, romantycznej kolekcji Magicznej Kartki - Obietnice, która niedawno trafiła na mój stół i przyznaję - jestem zauroczona - to moje kolory i ulubione motywy zebrane razem. Wsparłam się tutaj także farbami kredowymi Daily Art oraz odciskami z masy, kwiatami - cóż, wiadoma sprawa. 

Do ozdobienia mojego słoika wykorzystałam też wykrojnik Sizzix Bigz Die - Mr. & Mrs. - fantastyczny, duży napis, który podkleiłam warstwowo z nieznacznym przesunięciem, aby sprawić wrażenie "cienia". Przez cały projekt przewijają się też wycinanki z wykrojników z zestawów Thinlits Die Set 6PK - Boho Dreams oraz  Thinlits Die Set 3PK - Dream Away - urocze piórka i serwetki. 














I to już wszystko na dziś :) Zainteresowanych zachęcam do wypatrywania informacji o warsztatach - najwcześniej pojawiają się one TUTAJ! :)

Pozdrawiam ciepło i życzę Wam wspaniałego nowego tygodnia! 

4 komentarze :

Malina pisze...

Karola ,pięknie👍👍👍👍ślubne pastelowe kolorki😘😄😄😄🤗🤗🤗🤗

Malina pisze...

Niby słoik ten sam, a jednak inny super🤗🤗🤗🤗

Patty O'Malley pisze...

Beautiful gift!

Aneta pisze...

Bardzo sie cieszę, że w końcu dotarłam na Twojego bloga. Cudowne rzeczy się tu dzieją!

LinkWithin

.