czwartek, 15 czerwca 2017

Gala Oscarowa - to dopiero wyzwanie!

Witajcie Kochani! Ufff.. tyle się działo w ostatnim czasie... ostatniego weekendu... w ostatnim tygodniu... że nadal odkopuję się z maili, zaległości, przydasi ale pozostaję w bardzo pozytywnych emocjach po 10 Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym. Zlot się jednak skończył i pora wracać do nie mniej przyjemnej rzeczywistości, czyli twórczego bałaganu. :)

Jakiś czas temu miałam przyjemność stworzyć specjalny projekt, który, szczerze mówiąc, był dla mnie nie lada wyzwaniem. A jako, że wyzwania lubię - udało się zacząć a nawet skończyć. ;)

Na bazie projektu "Wspomnienia w słoiku", w wersji małego słoika na nóżce, z malutkim albumem wewnątrz, powstał... Oscar. :) Taki papercrafowy oczywiście... Nadal mamy tu maleńki (8 x 8 cm) albumik na maleńkie zdjęcia, umieszczony w dekoracyjnym słoiku, a całość tworzy w pewnym sensie statuetkę. Temat przewodni to właśnie "Gala Oscarowa", zatem postawiłam na motywy aparatów i klisz (no wiecie... paparazzi na czerwonym dywanie) oraz kolorystykę i ozdoby mgliście nawiązujące do wspaniałych kreacji oscarowych. Złote akcenty trochę mi tu pomogły, aby wydobyć nieco przepychu i nawiązać odrobinę do starego, dobrego Holywood-u. :) 

W pracy bardzo pomogły mi farby kredowe Daily Art Polska, metaliczna złota farba tej samej marki, idealnie pasujące tu tekturki (ażurowe serwetki i motywy aparatu oraz kliszy) od Essy-Floressy a także moje najulubieńsze transparentne naklejki Studio Forty, bo pasują na każdą, nawet taką niecodzienną okazję. 

Zapraszam zatem na craftową galę oscarową wraz z tą niebanalną statuetką ;) 















Ufff, długa była to przechadzka po czerwonym dywanie. :)))
Mam nadzieję, że Wam się spodobała. 
Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny! 

4 komentarze :

AgnieszkaBe pisze...

Cudny!!!!!!!!!! Aż by się chciało dostać takiego Oscara!!!!!

Patty O'Malley pisze...

This is beautiful, Karola!

Szaneta pisze...

Karola! Jesteś niezrównana:) Czarodziejka :)

Oliwiaen pisze...

Dywan co prawda różowo-złoty, ale nagroda cenniejsza niż Oskar! Fantastyczny pomysł i zrealizowany po mistrzowsku :)

LinkWithin

.