czwartek, 6 kwietnia 2017

Kocie sprawy - mini album

Witajcie Kochani! Wydawałoby się, że mój twórczy świat kręci się ostatnio prawie wyłącznie wokół kotów :D Cóż.. po prostu oddaję swoją codzienność. :) Dziś znów kocia praca, tym razem ze wszystkimi trzema moimi łobuziakami oraz tym jednym, wyjątkowym, którego już z nami nie ma...

Mini album po prostu im się należał! :) Jestem niepoprawną kociarą i każdego dnia fotografuję moje koty, zatem wybór zdjęć do albumu wcale nie okazał się łatwy. Za to z łatwością dobrałam papiery do niego. Wykorzystałam tu fantastyczną kolekcję Wildflower od Kaisercraft, dostępną oczywiście w Craft4You. :) Niektóre strony okleiłam papierem akwarelowym i samodzielnie pokolorowałam tła akwarelami w płynie. Gdzieniegdzie przewija się piękna serwetka z wykrojnika Sizzix Thinlits Die Set 6PK - Boho Dreams.

Wildflower to kolekcja pełna akwarelowych, nonszalanckich grafik oraz pięknych napisów o przyjaźni - doskonale tutaj pasowała. Ubrałam moje koty w kwiaty, które zresztą uwielbiają (podkradać z mojej pracowni...) oraz cudowne naklejki Studio Forty. Design naklejek tak idealnie zgrał się z typografią z kolekcji, że nie sposób było ich nie wykorzystać. Zapraszam zatem na krótką podróż po moim kocim świecie. Miki, Czesia, Kuki i Rysio również zapraszają ;)





Nieodżałowany przyjaciel... Miki. Wygląda groźnie ale to najmilszy i najczulszy kot jakiego znałam...


Kuki - nasza śliczna księżniczka :) 


Rysio - mały, przekochany łobuziak :)



Znów Rysio oraz Czesia - najstarsza nasza kotka, po bardzo przykrych przejściach - cudowny przytulas :)








I specjalne na tą okazję hasło, na tylnej okładce...



I to już wszystko na dziś! 
Ja i moje koty pozdrawiamy Was (i Wasze koty) bardzo serdecznie! :) 

7 komentarze :

mosia m. pisze...

Kota mam ale aż taką kociarą nie jestem ;-) Co nie zmienia faktu, że ten album jest wyjątkowy! Wspaniałe masz te kociaki :-)

Szaneta pisze...

Znowu mnie zainspirowałaś,przecież kot to tak wdzięczny temat do fotografowania :) Mój jest z nami od niedawna, jeszcze się przyzwyczajamy :) Cudowny ten album! POzdrawiam :)

Cottonara pisze...

urocze te kociaki

Patty O'Malley pisze...

Beautiful album, Karola, and sweet photos of your cats!

Jaga Switka pisze...

piękny album a koty przecudne.W ciągu czterech lat przez moj dom przewinęło sie 10 kotkow, trzy znalazłam maciupenkie w piwnicy a 6 urodziła moja Kizia.
Karola zainspirowałaś mnie tym albumem, muszę utrwalić kotki które już odeszły w kocia krainę nieba a także te które dostały nowe domy.
Mój Henio i Kizia mruczą i pozdrawiamy

Olga S. pisze...

Koty cudowne! Ile ich jest? Naliczyłam 5. Ja mam 2 i ... chcę więcej ;)

Marci pisze...

Beautiful album and beautiful photos of cats.

LinkWithin

.